• صفحه نخست
  • نوع گام برداشتن شما چگونه است؟ " آشنایی با سازگاری پرونیشن "

نوع گام برداشتن شما چگونه است؟ " آشنایی با سازگاری پرونیشن "

پرونشین رو به پایین

کف پایی که وزن بدن را به لبه خارجی پاها منتقل می­ کند، می ­تواند در معرض ضربه­ های انتقالی شدید از پاها باشد


پرونیشن طبیعی

یک دونده با پرونیشن طبیعی یا دچار مشکلی نمی­ شود و یا به مشکلات حرکتی کمی بر­می­ خورد


پرونیشن رو به بالا

کف پایی که وزن بدن را به لبه داخلی آن منتقل می­ کند، می­ تواند مشکلاتی در رابطه با زمان داغ شدن عضله ­ها و طولانی بودن زمان چرخش کف پا نسبت به ساق پا داشته باشد


پرونیشن شدید

کف پایی که وزن بدن را به طرز حادی به لبه داخلی پا منتقل می­ کند موجب انتقال کاهشی و ضعیف ضربه­ های پا و اختلال جدی در عملکرد پا می­شود و می­ تواند باعث آسیب پا شود