به دلیل حمایت از کالای ایرانی‌ ، فروش محصولات به صورت آنلاین متوقف شده است.

اطلاعات تحویل کالا

شرایط تحویل کالا برای ساکنین شهر تهران

خریداران محترمی که ساکن شهر تهران هستند در صورتی که سفارش خود را تا ساعت 16 ثبت نمایند ، محصولات خریداری شده را در همان روز دریافت خواهند کرد و در صورتی که سفارش بعد از ساعت 16 ثبت شود در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش ارسال خواهد شد.


شرایط تحویل کالا برای ساکنین سایر شهر ها

خریداران محترمی که ساکن سایر شهر های ایران هستند (به جز تهران) در صورتی که سفارش خود را تا ساعت 16 ثبت نمایند ، محصولات خریداری شده توسط واحد سفارشات اسیکس ایران در همان روز ارسال و حد اکثر ظرف 2 روز تحویل داده خواهد شد. در صورتی که سفارش بعد از ساعت 16 ثبت شود در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش مراحل ارسال انجام خواهد شد.


تحویل اکسپرس 

تحویل اکسپرس اسیکس ایران ویژه ساکنین شهر تهران می باشد و درصورتی که از پرداخت آنلاین استفاده نکنند می توانند وجه محصولات خریداری شده را هنگام دریافت کالا ها پرداخت نمایند


پست پیشتاز

سفارش هایی که توسط ساکننین محترم سایر شهر ها (به جز تهران) ثبت می شوند به درخواست سفارش دهنده می توانند برای دریافت محصول خود پست پیشتاز را انتخاب نمایند. ارسال سفارش ها توسط پست پیشتاز به صورت رایگان توسط اسیکس ایران انجام می شود.


تیپاکس

سفارش هایی که توسط ساکنین محترم ساکنین محترم سایر شهر ها (به جز تهران) ثبت می شوند به درخواست سفارش دهنده می توانند برای دریافت محصول خود تیپاکس را انتخاب نمایند. ارسال سفارش ها توسط تیپاکس به صورت رایگان توسط اسیکس ایران انجام می شود.