به دلیل حمایت از کالای ایرانی‌ ، فروش محصولات به صورت آنلاین متوقف شده است.

مجموعه محصولات مراقبت از کفش

معرفی مجموعه محصولات اسنیکرلب برای مراقبت و نگهداری از کفش


محصولات اسنیکرلب از باکتری های مفید برای پاکسازی استفاده می کند. در مجموعه اسنیکرلب، ما همان باکتری هایی که طبیعت به منظور تجزیه ضایعات ارگانیک استفاده می کند را تولید کرده ایم و آموخته ایم که چه طور آن ها را در غلظت های بسیار زیاد کشت دهیم. جایگذاری آن ها در نقاط مورد نیاز، به ما این اجازه را می دهد که فرایند کلی پاکسازی را توسعه بدهیم. این فرایند با استفاده ازعمل تجزیه زیستی آلودگی های موجود بر روی کفش های شما انجام می گیرد. با هدف قرار دادن این باکتری های مفید در سطح بسیار فشرده شده بر روی نقطه ی مورد نیاز، ما به یک واکنش چند گانه فوق سریع برای تجزیه ی بیولوژیکی دست پیدا می کنیم. دقیقا مانند کاری که طبیعت انجام می دهد اما میلیون ها بار سریعتر از آن.
دلیلی که ما را به استفاده از محصولات اسنیکرلب تشویق می کند، قدرت پاک سازی فوق العاده آن است. اسنیکرلب به فناوری پاکسازی در مقیاس میکروسکوپی دست یافته است به طوری که هر اثری از آلودگی های ارگانیک را از بین می برد، به اضافه ی ایجاد یک لایه ی مفید پروبیوتیک بر روی کفش شما که سبب تمیز ماندن طولانی تر آن می شود. فناوری بیولوژیکی اسنیکر لب امروزه در جهان به عنوان پیشرفته ترین روش پاکسازی کفش ها شناخته می شود.

خرید محصولات


اسپری تمیز کننده کفش

این محصول دارای فرمولی ویژه و قابل تجزیه برای از بین بردن هرگونه آلودگی و لکه بر روی کفش می باشد. با اینکه این محلول باکتریایی پروبیوتیک بر روی لکه ها و آلودگی با قدرت بسیار بالا عمل می کند، اما در برابر پارچه و مواد، بسیار ملایم است. حتی پارچه های جیر و نبوک. این محصول 100% قابل تجزیه، غیرسمی و فاقد هرگونه ماده شیمیایی است.



اسپری محافظت کننده کفش

محافظت کننده ی اسنیکرلب شامل مواد آب-پایه ای است که به عنوان یک لایه ی محافظ نامرئی در مقابل آلودگی ها و لکه ها از آن محافظت می کند. این محصول کمک می کند تا کفش ها نو و تمیزتر به نظر بیایند.




اسپری بوگیر کفش

این محصول با استفاده از ترکیبی ویژه از باکتری های طبیعی، بوهای نامطلوب را از بین می برد. این محصول به طور فعال ترکیبات که ایجاد بو می کنند را در مقیاس میکروسکوپی مورد تجزیه ی زیستی قرار می دهد. با تولید کربن دی اکسید بی بو به عنوان یک محصول جانبی، می تواند باکتری های ایجاد کننده بوی پا را از بین ببرد.