به دلیل حمایت از کالای ایرانی‌ ، فروش محصولات به صورت آنلاین متوقف شده است.

تاثیر عضلات بدن هنگام دویدن

در اینجا درمیابید که فشرده سازی عضلات به چه نحوی صورت میگیرد و چگونه سنجش اسید کانالهای یونی (ASCIS) در تقویت عضلات به شما کمک میکند تا بتوانید بیشتر فعالیت کنید و پیشرفت قابل توجهی در طی مسافت های طولانی داشته باشید.

چرا عضلات شما خسته میشوند؟

همه ما این احساس را داشته ایم که در طول یک مسابقه زمانیکه قلبتان شدیدا به تپش افتاده و عضلاتتان در حال سوخت و ساز است، نا خودآگاده چیزی شما را به ایستادن یاکم کردن سرعت تشویق میکند. آیا دلیل این اتفاق چیست؟ همه اینها بخاطر اکسیژن است.

اکسیژن در حین تمرین به عضلات ما سوخت رسانی میکند و به ما نیرو میبخشد تا سریع تر از خط پایان عبور کنیم.

زمانیکه اکسیژن کافی دریافت نمیکنید بدن اسید لاکتیک تولید میکند که باعث احساس سوزش و خستگی در برخی از نقاط بدن فرد دونده میشود.

مورد بعدی راجع قلب میباشد.هر چه بیشتر و سخت تر ورزش کنید، قلب شما با سرعت بیشتری به تپش می افتد و مجددا همه اینها اهمیت اکسیژن را به ما خاطر نشان میکند.

•خون از شش و ریه عبور میکند، جاییکه اکسیژن مخلوط شده در خون را برای ارئه به عضلات آماده میکند.(خون اکسیژنه)

• قلب نیز خون حاوی اکسیژن را به عضلات نیازمند میرساند و از طرفی اسید لاکتیک زائد را بر میگرداند.

•اکنون خون فاقد اکسیژن توسط عروقتان به قلب باز میگردد تا مجددا کل پروسه ی خون رسانی انجام گردد.

بنابراین جهت کاهش خستگی، نیاز به اکسیژن رسانی موثرتری دارید. اما بدن شما همچنین نیاز به برگرداندن خون فاقد اکسیژن به قلب و حذف اسید لاکتیتک از آن را در سریعترین زمان ممکن دارد.

اینجاست که نقش لباسهایی با بافت متراکم در ورزش دو مشخص میشود.

عملکرد لباسهایی با بافت متراکم:

پوشاک ورزشی متراکم ، درجه بندی شده عمل میکنند.به اینصورت که فشار بیشتری را به عضلاتی که از قلب فاصله ی بیشتری دارند وارد میکند تا به نواحی از بدن که به قلب ورزشکار نزدیکتر هستند.

بعنوان مثال، فشاری که این نوع لباسها به مچ پای دونده وارد میکند بیشتر از فشاری است که به زانوی ورزشکار وارد میشود و به نوعی با تحت فشار قرار دادن عضلات نرم ساق پا، جریان بازگشت خون بدون اکسیژن از سمت عضلات پا به قلب را تسهیل مینماید.

این بدین معناست که:

•میتوانید با اکسیژن دهی بیشتر به خون از قدرت عضلات نهایت استفاده را برده و بیشتر بدوید.

•بعلاوه با این عمل میتوانید اسید لاکتیتک مضر را سریعتر از جریان خون پاکسازی و نتیجتا احساس درد در عضلات را کاهش دهید.

از سر تا نوک پا، چگونه پوشاک ورزشی به عضلات اعمال فشار میکنند؟

در این لباسها محدوده پشتیبانی عضلانی به طور ویژه برای دویدن طراحی شده و تمرکز بر روی نقاط خاص جهت کاهش لرزش عضلانی و بهبود وضعیت اندام عضلانی است.

از این رو مادامیکه در حالت دویدن فشار مورد نیاز به نقاط خاص بدن را دریافت میکنید، به انجام بیش از پیش آن ورزش بیشتر راغب خواهید بود.

اکنون نگاهی دقیق تر خواهیم داشت به اینکه پوشاک پشتیبان عضلات چگونه کار میکنند:

چگونگی تحت فشار قراردادن

زمانیکه بنا به نیازتان از محافظ عضلات در نقاطی همچون زانوها و چهار سر ران استفاده میکنید، درمیابید که ارتعاشات عضلانی در آن ناحیه از بین رفته و در کل به بهبودی وضعیت عضله کمک مینماید.

•فشار وارده در لباس ورزشی برای آقایان

•فشار وارده در لباس ورزشی برای بانوان

فشاری که دور ماهیچه ساق پا میباشد

در طول زمان دویدن عضله ساق پا را تحت فشار قرار میدهد و به نوعی چرخش و برگشت خون فاقد اکسیژن از عضله پا به سمت قلب را بهبود میبخشد.

عضلات ساق پا را در وضعیت مناسبی قرار میدهد و با کاهش لرزش عضلانی میتوانیم شاهد عکس العمل موثرتری از عضله و طبیعتا بازیابی سریعتر آن باشیم.

•فشار وارده درقسمت ساق پای آقایان توسط لباس مخصوص دویدن:

جورابهای بافت تراکم بالا:

این جورابها با ایجاد فشار از مچ پا به سمت ساق پا، هم جریان خون را افزایش داده و هم عامل کاهش لرزش عضلات در حین دویدن میشود که باعث دویدن بهتر فرد دونده میشود.

•جورابهای بافت تراکم بالا برای آقایان:

•جورابهای بافت تراکم بالا برای خانمها:

جورابهای بهبودی بخش

این جورابها که با مواد CELLIANTTM ساخته شده اند را میتوان همه روزه پوشید. مواد بکار رفته در روند ساخت این جورابها باعث بهبود گردش جریان خون و سطح اکسیژن در آن میشود.آنها همچنین فشار لازم جهت کمک به ترمیم سریعتر عضلات را فراهم میکنند.

•جورابهای شفا بخش

حالت فشرده گی لباس دونده در قسمت بالا تنه:

به صورتی طراحی شده که به قفسه سینه اجازه میدهد تا راحت گشوده شود و اکسیژن بیشتری را در جهت سوخت رسانی به عضلات فراهم کند.

•لباس بالا تنه برای دونده ی مرد

•لباس بالا تنه برای دونده ی زن